Am promis zilele trecute că o să revin cu detalii despre workshop-urile PRbeta din Cluj-Napoca, la care am participat şi eu. Pe lângă asta vreau să vă mai împărtăşesc ceva!
Workshop-urile s-au desfăşurat pe perioada 14-19 octombrie, la Formatest, undeva în Piaţa Unirii, într-o locaţie foarte primitoare şi confortabilă.
În fiecare zi am avut parte de alt trainer şi de un subiect diferit, dar care se lega de tema principală: comunicarea online şi social media.
În prima zi trainer a fost Dragoş Alexa, clujean de-al nostru. Subiectul discutat cu Dragoş a fost marketing-ul şi despre cum ar trebui să fie luate (dar nu sunt!) deciziile în diverse situaţii în cadrul unei companii. Plus că românii (oamenii în general, aş zice eu) sunt mitomani, tocmai de aceea focus-grupurile şi-au cam pierdut din eficienţă.
A doua zi, Alexandru Negrea, Head of Facebook Departament la Spada, ne-a arătat partea întunecată a facebook-ului – Facebook Ads! Vă întrebaţi probabil dacă Facebook Ads vinde, ei bine, asta nu e o certitudine, însă cu siguranţă influenţează decizia de cumpărare.
A treia zi ne-am petrecut-o cu Victor Kapra, care ne-a plimbat puţin prin istoria social media
Momentul meu preferat a fost când mi-a spus că îmi face “blogul praf” dându-mi feedback constructiv pe care deja am început să-l pun în aplicare. A fost o onoare pentru mine să am un critic ca dânsul.
A patra zi am hoinărit de la site la comunicare online împreună cu Alex Ciucă, cel mai tânăr dintre traineri, dar cu un bagaj solid de cunoștințe. Ne-a provocat să rezolvăm un mic pitch pentru o bancă, unde am auzit cele mai năstrușnice idei de la restul participanților.
A cincea zi Ștefan Stroe ne-a povestit despre marketing-ul comunităților, un subiect foarte interesant despre care intenționez să mă documentez mai bine. Cea mai haioasă parte a prezentării mi s-au părut imaginile cu #marketingfarabullshit pe cale le găsiți pe pagina de facebook .
Ultima zi, a șasea, am discutat cu Monica Jitariuc despre PR-ul de criză. Subiectul e absolut fascinant, dar despre care în cele mai multe cazuri se discută doar când situația o cere, adică când criza e deja instalată. În cazul acesta, proverbul “mai bine mai târziu decât niciodată” are o conotație negativă și atât.
După cele 6 zile de workshop-uri ceea ce am învățat la facultate până acum începe să prindă contur. Și încă odată am fost convinsă de impotanța activităților extracuriculare. Dar toate astea nu ar fi avut loc fără inițiativa organizatoarelor Oltea Zambori și Cristina Putan.
După cum spuneam la începutul post-ului, azi am ceva de împărtășit.
După o lungă perioadă de nesiguranță, acum vreo 2 săptămâni mi-am luat inima în dinți și laptopul în brațe și am completat formularul de aplicare în Comunitatea Romanian Copywriter. Citesc de vreun an articole de pe Romanian Copywriter și mă gândeam că ar fi tare fain să scriu și eu pentru ei, dar în același moment intervenea problema lipsei de experiență și a subiectelor despre care aș chiar putea eu scrie un articol calitativ. La vreo 3 zile după ce am aplicat am primit un mail în care mi se spunea că din acel moment fac parte din Comunitatea Romanian Copywriter.
Acum am onoarea de a share-ui cu voi primul meu articol pe care l-am scris chiar despre Workshop-urile PRbeta de la Cluj-Napoca, pe care îl găsiți aici.
Concluzia zilei de azi e că cel mai frumos moment din viața profesională cu siguranță e atunci când ne atingem un obiectiv, fie că e mic, fie că e mare. Când știm că efortul nostru s-a transfomat în ceva palpabil de care suntem mândrii. Și când simțim la sfârșitul fiecărei zile că ne apropiem de cine vrem să devenim.
Oricât de ciudat ar suna, nu m-am bucurat așa de mult nici la primul salariu…
[…] dată am auzit de concursul de blogging SuperBlog toamna trecută, la workshop-urile PR Beta, de la Cristina Putan care spunea că s-a înscris în competiţie pentru a se motiva să scrie […]